Header Ads

Header ADS

Cliqz și UR Browser. Ai auzit de ele?


Iată ce browsere am găsit recomandate pe net. Rapide și fără să se blocheze. Chiar dacă minunea (de a mi se deschide paginile web imediat ce dau click și a nu mi se mai bloca ferestrele web) ar dura, clasic, trei zile, tot aș fi mulțumită. Pentru că le-aș reinstala. Mă refer la motoarele de căutare descoperite pe net și care fac subiectul acestei postări. Deocamdată le testez. Iată despre ce browsere este vorba (menționez, pentru Windows):



Waterfox (64 bit) și UC Browser

Am mai încercat - pe lângă Opera și Chromium - Pale Moon, Maxthon, Lunascape, Netscape, SeaMonkey, Flock, Safari, Avant Browser, Midori. Dar nu se compară. Bine, Mozilla Firefox și Google Chrome vor rămâne în atenție, apelând la ele de fiecare dată când motoarele de căutare pe care le experimentez sunt sau ajung de nefolosit. (Internet Explorer și Microsoft Edge nu mai intră în discuție, de fiecare dată dovedindu-se de neutilizat, în cazul meu...) Momentan, la cum rulează Waterfox și UC Browser pe dispozitivul meu de operare, sunt foarte mulțumită. Nu apuc să mă uit în cerc la ecran sprijinită-n cot... (Și Facebook-ul se mișcă (!) pe Waterfox și UC Browser...)

Tu ce browser folosești? Eu am mai găsit pe internet cel puțin cinci. Voi reveni 😁

REVENIRE. Am găsit Cliqz (ca bază, Firefox) și UR Browser (Chrome). Deocamdată, se dovedesc a fi cu mult mai bune decât cele înșirate anterior (în cazul meu). Referindu-mă, în special, la viteză. Dacă ești în temă și ai informații, dar și păreri despre aceste două motoare de căutare, poate mi le dai și mie, printr-un comentariu (mulțumesc anticipat).


(sursa foto, yoda.ro)

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: