Header Ads

Header ADS

UPDATE | Am aflat unde vor fi amplasați PALMIERII în Galați în acest an

Cu ajutorul cotidianului Vieța liberă am aflat unde se pun palmierii în acest an în Galați. Cel mai probabil, pentru faptul că se lucrează în parcul de la Elice, zonă unde au fost amplasați în 2016, anul acesta s-a decis relocarea palmierilor. Potrivit unei imagini de pe site-ul Vieții libere, copăceii exotici vor putea fi văzuți în spaţiul verde din mijlocul Pieţei Energiei, zonă cunoscută drept ”la General”. VEZI FOTO - CLICK AICI

Înainte de a fi amplasați în parcul de la Elice, palmierii făceau umbră pe scuarul străzii Brăilei, zona băncilor.

Foto Adrian Zăinescu:


Postare 3 mai 2017, ora 18,30


Postare 27 martie 2017, ora 13,00 | La un pas de vară, vreau să mă simt în Galați ca la Miami pe plajă! În parcul de la Elice se lucrează de ceva vreme. Și cum temperaturile sunt în creștere, m-am întrebat unde vor fi plasați în acest an palmierii. Deoarece lucrările din zona respectivă nu cred că vor fi finalizate prea curând.

Am încercat să aflu de pe site-ul Gospodărire Urbană, de la secțiunea Comunicate și activități - CLICK AICI. Dar nu mai poate fi accesat. Și nici prin presă nu am văzut vreun anunț, din partea reprezentanților societăţii amintite, de informare a cetățenilor. Cu privire la palmieri. Dar și a faptului că poate nu mai au site (la adresa respectivă)...



(În legătură cu site-ul, poate este doar o situație de moment, or fi uitat să-și plătească domeniul. Sau poate nu mai sunt bani și pentru on-line... )

Voi face niște săpături :) și voi reveni cu informații.

Dacă ai aflat ceva cu privire la palmierii gălățeni, îmi poți lăsa un mesaj la secțiunea comentariilor. Sau pe Facebook - CLICK AICI.

Ultima oară, prin noiembrie 2016, palmierii din parcul de la Elice au fost băgați în sere - CLICK AICI PENTRU DETALII.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: