Header Ads

Header ADS

Un alt BROWSER web pentru a naviga pe Internet


Ce am mai găsit pe net. Un nou browser. Este vorba despre un motor de căutare ce aparține Avast. Așa l-am și descoperit, căutând un antivirus moacă. De altfel, cum se și întâmplă, de cele mai multe ori, găsești chestii ce te interesează, când nici nu te aștepți (nu le cauți).

(De multe ori am revenit pe net pentru a căuta un nou motor de căutare. Să mai schimb Firefox-ul sau Chrome-ul. Care mai făceau figuri uneori. Deși, poate nu doar din cauza capacității lor funcționau greu. În plus, căutam un browser care să fie un amestec de cel puțin cele două, în privința caracteristicilor. Sau fie mă plictiseam să intru pe același motor de căutare, mai voiam și eu ceva nou 😐)

Să revin, am descărcat de AICI Avast Free Antivirus, care are inclus browserul Avast SafeZone, un motor de căutare construit pe Chromium.

Se pare că browserul SafeZone ar fi avut un defect grav de securitate (vulnerabilitatea fiind descoperită de Google Security), problemă pe care ar fi rezolvat-o între timp. CLICK AICI, unde am aflat despre acest amănunt. Și primul gând când am aflat despre acest browser a fost să cred că-i sigur un motor de căutare securizat atât timp cât aparține de Avast 😀

Dar iată cum își prezintă marfa Avast: ”ceea ce îl face diferit (pe acest browser, n.m.z.), este că are caracteristici de siguranță încorporate pentru a-ți proteja confidențialitatea, pentru a preveni atacurile hacker-ilor, și face navigarea o experiență mai bună. Safezone filtrează pagini web care au o reputație bună, blochează anunțurile enervante, îți permite să descarci clipuri video direct de pe site-uri de video hosting, astfel încât să le vizualizezi și offline, oprește extensii rău intenționate de a fi adăugate în browser-ul tău, te protejează pe site-urile bancare prin izolarea browser-ului pentru sesiunea respectivă, astfel încât să nu poată fi urmărită.” CLICK AICI pentru DETALII

Cum, deocamdată, se mișcă bine, am să-l folosesc intens. Și rămâne să testez dacă browserul funcționează și în cazul în care nu se folosește antivirusul cu care a venit la pachet. Și cu ce sistem de operare este compatibil. Dacă știi tu mai multe detalii, îmi poți lăsa un comentariu 😀

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: