Header Ads

Header ADS

Maidanezi de Brașov. Hai, cuțu-cuțu!


Unde te întorci în Brașov, dai de ei. În special, Piața Sfatului este plină de aceste suflete comunitare. De porumbei... maidanezi. Pentru că de clasicii maidanezi nici nu poate fi vorba. Pe unde am umblat prin Brașov, nu am văzut vreun câine fără stăpân.


Instantanee din Brașov. Pentru început, din Piața Sfatului:


Cea mai îngustă stradă din Europa
Strada Sforii din Brașov este cea mai îngustă stradă din Europa. CLICK AICI pentru mai multe detalii


Biserica Neagră din Brașov și legenda ce o înconjoară. Despre detaliul de pe monument
Se spune că în vremea ridicării bisericii, meșterul care trebuia să coordoneze lucrările și-a angajat un ucenic pentru a-l ajuta la lucrările de zidărie. Pe măsură ce treceau lunile, iar lucrarea se apropia de final, meșterul a observat priceperea ucenicului său. Din gelozie, i-a cerut să ia ceva de pe cornișa bisericii, dar în momentul în care s-a aplecat, meșterul l-a împins pe acesta. Aceeași legendă spune că statuia a fost ridicată la final, exact pe aceeași coloană, de către același meșter, cuprins de remușcări. CLICK AICI pentru mai multe detalii


Asemănări cu Galațiul
Nu știam de ce mă simt în Brașov ca acasă 😁



...și graffiti
Desenele de pe pereți nu lipsesc nici din Brașov. Mesaje, desene ample sau simple linii, pot spune că aduc Brașovul în zilele noastre.

Brașovului i se mai spune și Orașul Coroanei. Emblemă ce o vezi peste tot.

Străzile au și emblema denumirii, de exemplu strada Cerbului:
Alte imagini din Brașov
Borduri vechi păstrate cu grijă:
Fațade acoperite, cu toate că s-au găsit, și în acest caz, ”graffitieni” cu exces de zel...


Îmi amintesc de porumbeii din fața Universității din Galați. Erau frumoși. Ce-i drept, făceau ceva mizerie în zonă. Dar am rămas nostalgică după atmosfera de atunci. Fapt pentru care, am fost încântată văzând din nou grupuri de porumbei prin orașul de la Dunăre.
Dacă ești dintre cei care știu sau li s-a povestit despre acea perioadă, când porumbeii făceu ”gașcă” în fața Universității, îmi poți lăsa un comentariu. Să nu fiu singura care susține că a văzut cândva mulți porumbei care își petreceau timpul pe trotuarul din fața Universității... Iar dacă ai și poze ar fi SUUUUPER să mi le arăți și mie, și celor care îmi vizitează blogul.
Poze actuale cu porumbei din Galați - CLICK AICI

Sursă informații Adrian Zăinescu

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: