Header Ads

Header ADS

UPDATE | ”Arborele printesei” din Galați, afectat de furtuna din 25 iulie

UPDATE | Printre copacii afectați de furtuna din seara de 25 iulie, se numără și ”arborele printesei” de pe Strada Domnească, 68 - CLICK AICI pentru detalii despre arbore.
Efectele furtunii din seara amintită mai sunt vizibile şi astăzi, 9 august, pe trotuare putând fi încă văzute grămezi de crengi.

UPDATE | Copaci rupți și persoane rănite. Constatări după furtuna din Galați, potrivit mai multor postări de pe Facebook și a presei locale. Potrivit Vieții libere, în urma furtunii de marţi seară, 22 de persoane au ajuns la spital din cauză că au fost lovite de crengile rupte. Cinci persoane au rămas internate, una fiind în stare destul de gravă. CLICK AICI PENTRU MAI MULTE DETALII

FOTO și VIDEO | Crengi rupte, linii de tramvai blocate, salvări, după furtuna din Galați. ATENȚIE la cabluri!
Recunosc că mi-a cam fost frică. Ce furtună, frate!! Eram la Metro, m-a sunat mama să-mi spună că în 19-i o furtună de te-nspăimânți. [Pentru cine nu știe, 19 este un cartier gălățean, un Micro] Ca de obicei, informația am luat-o mai detașat, mama poate se sperie mai ușor, ce ar putea fi-n 19... I-am spus să nu-i fie frică, m-a asigurat că a închis geamurile, eu o țineam pe a mea, cu liniștirea, că ajung repede acasă și să nu se sperie, pentru că e doar o furtună. Și, imediat ce am închis, a "căzut curentul". Pentru câteva secunde doar. Și, cu privirea îndreptată spre ieșirea din supermarket, văd cum afară, încet-încet, se întunecă cerul, începe să bată un vânt puternic, să plouă și să nu se mai vadă nimic. Nu vreau să mă gândesc să trăiesc vreodată apocalipsa...
Dacă tot m-am nimerit pe afară... de furtună,  iată câteva instantanee:
La Metro:
Imagini din Galați, ieșirea din oraș (zona Bariera Traian) și de pe o porțiune a străzii George Coșbuc, după furtuna din 25 iulie 2017:
Alte cel puțin trei salvări am văzut, în acțiune, după furtună. Voi urmări site-ul ziarului gălățean Viața liberă, pentru a afla detalii. Poate au fost atacuri de panică și/sau, mai rău, persoane rănite de crengi. Sper să aflu de AICI
Prin 19, strada Costache Conachi:
Până la vreo apocalipsă, nu aș vrea să fiu nici măcar în pielea celor care trăiesc în zone cu furtuni mult mai puternice. Nu mai spun de tornade. Sau alte calamități.
25 iulie 2017

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: