Header Ads

Header ADS

UPDATE | Ce mai mănânc, de mă păstrez așa... ca în imagine

Am primit un buchețel de flori, alcătuit dintr-un trandafiraș (alb, frumos) și câteva fire de mentă sălbatică. [Mulțumesc pe această cale persoanei care mi l-a dat și căreia îi voi da numele dacă va fi de acord.]

Buchețelul - foarte, foarte frumos! Dar și pofta - mare... de mentă (pe orice fel de mâncare)!! Iată doar un exemplu: ungi pâinea cu humus, peste care așezi jumări (pe care le poți tăia sau rupe în bucăți mai mici). Adaugi sos de roșii, iar apoi frunze de mentă (întregi sau mărunțite).
Acum, regret că nu am folosit și petalele la masă 😁

ATENȚIE! Nu încerca acest fel de mâncare dacă știi că ”elementele componente” nu îți fac bine. Nu o consuma după lăsarea serii dacă știi că iei ușor în greutate. Și chiar dacă nu ai astfel de probleme, nu mânca mult și cu poftă, să nu ți se aplece! 😁😜

UPDATE | Am dat un exemplu de mâncare, dar am uitat 😁 să dau SECRETUL cum de mă păstrez așa... ca în prima imagine. Iată SECRETUL -> Altcineva a mâncat felul prezentat...

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: