Header Ads

Header ADS

Ce se mai PLANTEAZĂ prin Galați. Copăcel, copăcel... maidanez

UPDATE, decembrie 2017 | În fața Liceului Economic, într-o groapa din campania Marea Copăceală s-a plantat un maidanez.

Așa cum am mai scris, în fața unității de învățământ au rămas niște gropi fără copăcei. Nu știu din ce motive nu s-au mai plantat copaci în ele - fie s-au terminat din stoc, fie nu era în plan dar s-au mai săpat niște gropi din exces de zel sau inerție - cert este că, la vederea imaginii de mai jos, m-am bucurat că treaba în zonă a rămas în suspans.


UPDATE | Ce se întâmplă cu MAREA COPĂCEALĂ din Micro 19? Copăcel, copăcel...


UPDATE, 19 aprilie 2017, ora 23,30 | Ce se întâmplă cu MAREA COPĂCEALĂ din Micro 19? După cum se poate vedea din imaginile atașate acestui update, încep să cred că s-a reluat acțiunea de plantare a copacilor pe partea Liceului Economic.



Azi un copăcel, mâine... poate încă unul. Încet-încet, dar să sperăm că sigur 😀 Gropile sunt deja făcute 😜

  

Iar când reveniți în zonă, aveți în vedere copacul strâmb. Mititelul! Dați-i ocazia să crească și el drept. Nu să veniți după un timp și să-l tăiați că-i strâmb.



UPDATE, 6 mai 2017 | Cine a salvat copăcelul este MEGA GIGA SUUUUPER!! - CLICK AICI

UPDATE, 23 decembrie 2016, ora 10,30 | Un cadou foarte frumos, în preajma Crăciunului, din partea autorităților! Au fost plantați copăcei în zona Liceului Economic. 👍 Ce-i drept, doar trei. Dar este un început...




Ce se întâmplă cu Marea Copăceală din Micro 19? | Așa m-am bucurat când am văzut că s-a ajuns cu marea acțiune și în cartier la mine. Se săpau gropițe pentru copaci. Nu am putut să nu îmi imaginez cât de bine va fi pe timp de caniculă. Așa cum era înainte de a fi tăiați copacii din preajma Liceului economic. Pentru că la acea porțiune mă refer. Dar... am așteptat câteva zile, o săptămână, o lună, o lună și... nici nu mai știu cât. Și nici urmă de copăcei. Așa cum am văzut prin alte zone din oraș, chiar zilele acestea, pe Faleza superioară, în zona parcului Viva. Acțiune începută în urma celei din Micro 19. Cum vin sărbătorile, o las și eu, cu așteptarea, de acum, la anu'  :-)

  


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: