Header Ads

Header ADS

S.O.S. d'un terrien en détresse

Dimash Kudaibergen - S.O.S. d'un terrien en détresse [Wikipedia] [lyrics] - Sinful Passion - War and Peace 

Ce am mai auzit și mi-a plăcut --> Power Over Me. Dermot Kennedy - Keeping Me Alive. Jonathan Roy - Numb. Dotan - Someone You Loved. Lewis Capaldi -

MUZICĂ NOUĂ GĂSEȘTI DÂND CLICK AICI <--

Așa mi-a tradus Google. Vara noastrăDan Balan - Petale de lacrimiAllegro Ventigo 


La un moment dat, am aflat de Mercedes Sosa. Solo le Pido a Dios. Se pare că se traduce Îl întreb doar pe Dumnezeu.

Ce mel am mai auzit și mi-a plăcut. Vunk [cu Alexandra Ușurelu] - Nopțile trec (Doar visele rămân), din Îngeri pierduți [mel, AICI] - 

Woman - Cat Power și Lana Del Rey, la Radio HIT.


De mult nu am mai auzit o melodie pentru care să tot dau play, again and again and again. From Piano Shadows - Deep East Music - am auzit-o în serialul tv românesc Fructul oprit, de pe Antena 1. Și de ajutor, ShazamASCULTĂ MELODIA AICI --> link <-- Poate o să-ți placă și ție.


Știai de această formație? Dave Matthews Band. SweetTwo Step etc.

Am mai aflat de-un artist muzical. Jurjak. Un minut - când ai, te las să-l descoperi. În cazul în care nu ești ca mine, care, mai întotdeauna, află ultima 😂 Cântecul cel mai recent, Vântul Umbre. Grimus video - Știu. Proiectul Tivodar Frica. Proiectul Tivodar - Okean. Travka - Săracă inima me. Dirty Shirt și Ansamblul Transilvania - Ridică-te a Paulei Seling mi-a atras atenția, și pe lângă faptul că îmi sună câteva note asemănătoare cu unele din Graniţa-n raniţă, a lui Byron, bine, a Adei Milea [ascultă aici], mel care-mi place.
Ce am mai auzit din ce nu auzisem până să aud ce-am auzit

Focul - 3 Sud Est. În video, pe scena Forza ZU, Galați, eveniment desfășurat pe 25 mai 2019. Și melodia, AICI ⏩ Daria, iubirea mea - Adrian Ștefan (telenovelă românească) - S-Aprindem Tortele - Cristi Minculescu - Dan Bittman  Vis pierdut. IrisSă nu crezi nimic. Iris - De vei pleca. Iris și Felicia Filip -

În foto, detaliu din Galați. Pentru mai multe imagini, CLICK AICI

link

Bhromor Koio Gia. Sangeeta Thakur
Dino Merlin. Ptica Bijela - Sve je lažDa šutiš -
OneRepublic. Feel Again -
Tracy Chapman. Give me one reason -
The Republic Tigers. Buildings and Mountains -


Tu t'en va 


2 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru linkurile catre blogul meu din postari. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu câte intrări sunt, dar este plăcerea mea. În plus, faci o treabă faină și frumoasă. Trebuie să afle cât mai multă lume. Mulțumesc și eu, pentru comentarii și aprecieri!

      Ștergere

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: