Header Ads

Header ADS

Atenție, Oleg Brega e prin România!


Acum am aflat eu 😁 Oleg Brega observ că este foarte cunoscut în Republica Moldova. Din câte am înțeles din unele imagini video on-line, mulți (și chiar de pe scaune sus-puse) ar cam vrea să-i tragă vreo câteva, atrăgându-i-se atenția că ar mai fi și alții. Ce-i drept, am auzit de el de doar două zile și deja-mi vine să-i trag... o dojană că nu postează mai des pe Internet 😁
Vorba amicului care l-a descoperit, mulți de peste Prut cred că sunt foarte fericiți când Oleg Brega mai pleacă din Moldova 😆😆
Chiar ne imaginam, cum ar fi să intre pe la Firea, pe la primărie 😆 (dacă nu o fi intrat deja și nu am aflat noi).
Eu pot spune: Bine te-ai gândit să vii și prin România, Oleg Brega! Curaj în continuare!


Te las să-l descoperi pe Oleg Brega din video-urile de mai jos. Sau poți da o căutare pe net, găsindu-i astfel un cont pe YouTube, pe Facebook (plus o pagină), dar și un blog. Și încă mai caut 😎

Un comentariu:

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: