Header Ads

Header ADS

O familie din Galați, la facultate. Cu alte cuvinte, fiica și părinții sunt studenți


Citeam recent în cotidianul gălățean Viața liberă despre o situație frumoasă. Într-un articol intitulat Student cot la cot cu patru dintre copiii săi, autoarea relatează despre o familie din Galaţi care, în prezent, are cinci membri studenţi. Este vorba despre tată, fiu și trei fiice. În plus, tatăl este coleg cu fiul. Și nu aș fi crezut că, în curând, mă voi bucura de o chestie asemănătoare chiar în familia mea :-)


Anul acesta, fratele meu s-a hotărât să dea la facultate. Și, cum se spune, a luat. Apoi, au devenit studente soția și fiica lor, în vârstă de 21 de ani (care este la a doua facultate).
Și, cine știe, peste puțin timp poate voi scrie că mama și fiica sunt și colege de grupă. Aștept începutul de an universitar.
Fratele are 49 de ani, iar soția 44 proaspăt împliniți - vârste la care eu, recunosc, nu aș mai da la nicio facultate.
De acum, putere de învățat să aibă, că poate iau și bursă 😁

În această postare, nu am dat alte detalii pentru că am vrut doar să mă laud 😁 Îți doresc și ție detalii frumoase cu care să te lauzi!

Foto-arhivă din albumul personal al familiei Zanet

2 comentarii:

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: