Header Ads

Header ADS

Cică-i rândul meu


Cum nu trec cu vederea mesajele din jur, nu l-am ratat nici pe cel din imagine. Prin care Universul îmi spune că e rândul meu. Așa că nu am întârziat să-mi fac o listă cu chestiile pentru care stau la coadă de ceva timp, poate chiar de-o viață.
O mărire de salariu, un câștig mare-mare la Loto,... și doar atât. Deși mai erau niște lucruri, dar - nefiind așa importante - pentru că oricum sunt realizabile dacă ai bani 😁 - nu le-am mai trecut. Să nu încarc prea mult Universul...

VEZI mai multe postări de pe acest blog [link] și altele cu Tymbark [click aici]


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: