Header Ads

Header ADS

Chiar aș putea spune că m-am afumat la Festivalul Internațional al Viei și Vinului de la Focșani 😁


Galațiul, depășit și la fumălăul de festivaluri | Duminică, 7 octombrie 2018, într-o mică ieșire din oraș, am ajuns la Festivalul Internațional al Viei și Vinului, Bachus Vrancea 2018, desfășurat în Piața Unirii din Focșani.

Fumălău adevărat, frate!!!




...pentru că se prepara o mulțime de mâncare, într-o varietatea gastronomică despre care însă nu m-am obosit să culeg detalii pentru că nu puteam respira de-atâta fum.
Chiar aș putea spune că m-am afumat la Festivalul Internațional al Viei și Vinului 😁


...și recunosc, după nici un pahar de must, deja aveam chef să încing o horă 😁


De pe net, am aflat că, în cele patru zile ale festivalului, început pe 4 octombrie, au avut loc diferite manifestări. Expoziții, parade, concerte, concursuri (printre care și Concursul Național de Vinuri Bachus 2018).
Iar vedetele au fost, normal, mustul și vinul.



Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: