Header Ads

Header ADS

Și inevitabilul

...spre care se îndreaptă orice început. Dar surpriza mea pare că o face în pași de dans 😊

24 martie 2019

22 martie 2019


Începutul, pe 1 Martie. Ce am primit astăzi, printre multele atenții 😁 specifice Zilei Mărțișorului, este și ceea ce vezi în imagine.


Pentru început, surpriza, și una foarte plăcută, a fost ideea unui astfel de cadou. Să ai grijă de plăntuță, să crească, și astfel să vezi ce este. Așa că, de surpriza acestui dar de 1 Martie rămâne să mă bucur mai încolo. S-ar putea să fie o floare. Sau o legumă.

Voi reveni cu imagini. Iar dacă surpriza se va dovedi a fi ceva de înfulecat, voi spune și cum am preparat-o 😉

Dar orice ar fi, dacă are de gând să se ”strice” înainte să aflu ce este, tot o mănânc. De supărare...

Așa că m-am pus pe grădinărit.


Și după un timp...


(Oare nu-i deja... stricată? Ce-i așa galbenă? Am văzut eu, altele erau verzi 😁)

Acum, aștept...

3 martie. Dovada că nu-i... stricată (surpriza). A mai crescut!! Ori s-a mai lăsat pământul din ghiveci? 😆


Acum, aștept iar. Pentru că sigur e OK, având și culoarea puțin schimbată. În verde!

Bine, recunosc, mă alint. Când am plantat-o, vârfulețul plăntuței nu ieșea din ghiveci. Așa că am motiv să aștept în continuare, nerăbdătoare, surpriza.

5 martie. Cadoul-surpriză de 1 Martie pare că nu-i... stricat. Crește, nu glumă. Într-o zi cât în trei...


Să nu zici că, mâine-poimâine, ajung acasă și nu mai pot deschide ușa camerei, din cauza unei... jungle.

Tot 5 martie. Cum spuneam, crește văzând cu ochii. Mai revin la modificări majore, ca să nu plictisesc...



Un nou pas, pe 9 martie. Abia aștept să văd ce va ieși dintre frunze


12 martie. Așa arată acum cadouașul de 1 Martie.


17 martie 2019. Iată surpriza!
 

19 martie 2019


Între timp, s-a tot închis și deschis.

   

Arta universului [link]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: