Header Ads

Header ADS

Învăț să desenez cu tableta grafică 😁

Am repus în funcțiune tableta grafică achiziționată prin 2015 (chiar în martie). De care m-am atins doar cât s-o ”activez”, pentru că imediat ce am încercat să desenez nu am mai fost așa încântată, regretând imediat că s-au închis niște bani în ea. Puteam să cer un alt cadou 😆

De data aceasta, chiar îmi place. Poate și pentru că i-am descărcat niște drivere și alte chestii, fiind vorba, poate, și de faptul că le-am instalat pe un laptop mai bun.

Așa că am început să desenez. Adică să învăț să desenez 😁



În orice caz, e mai bine cu tableta grafică, decât cu mouse-ul. Eram să uit, am o tabletă grafică Intuos Manga de la Wacom. Recunosc, mă uit cu jind la tabletele pe care desenezi... (gen...)

Bine, nu se compară plăcerea de a desena pe hârtie cu creioane, carioci. Sau cea de a picta. Dar sunt mulțumită că nu mai consum hârtie, cel mai probabil, din copaci tăiați 😁 În plus, nu mă mai murdăresc din cap până-n picioare, de ziceai că eu-s foaia desenată 😅

Iată două link-uri către lucrări de-ale mele --> Viața liberă și Toonpool

PROGRAME (multe neîncercate, dar avute în vedere):

3D-Coat
Adobe Animate
Adobe After Effects
Adobe Photoshop CS/CC
Adobe Photoshop  Elements
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Lightroom
Affinity Photo
Adobe Premiere Pro
Affinity Designer
Allegorithmic Substance Painter
Apple Final Cut Pro
Apple iMovie
ArtRage
Autodesk 3ds Max
Autodesk Alias
Autodesk AutoCAD
Autodesk Fusion 360
Autodesk Inventor
Autodesk Maya
Autodesk Mudbox
Autodesk Sketchbook
Blender
Capture One
Clip Studio Paint (Manga Studio)
Corel AfterShot Pro
Corel Draw
Corel Painter
Corel Painter Lite or Essentials
Cyberlink PowerDirector
DaVinci Resolve
FireAlpaca
Gimp
ibisPaint
KeyShot
Krita
Maxon Cinema 4D
MediBang Paint
MOHO (Anime Studio)
Oculus Medium
ON1
Paint Tool SAI
Pixologic ZBrush
Procreate
Rhinoceros 3D
SketchUp
ToonBoom Harmony
ToonBoom Storyboard Pro
TVPaint
Windows Movie Maker
None of the above

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: