Header Ads

Header ADS

Ce mai vede un turist. În Eforie Sud. Crucea


...în parcul Ion Movilă. Neavând vreo plăcuță care să te informeze (eu nu am găsit-o) cu privire la lucrarea Statuia Crucea, din curiozitate și cu ocazia oferită (vezi foto 3), am pus repede în funcțiune aplicația de scanare a codurilor QR (de parcă toată lumea ar avea/i-ar fi la îndemână așa ceva...). Astfel am ajuns pe siteul primăriei din Eforie unde am găsit doar denumirea și câteva poze (cinci, care par a fi dintr-o singură zi a lui 2015, dintre care câteva se mai și repetă) [...]


Așa că am căutat pe net 😎 Și am aflat că este vorba despre o cruce de beton, înaltă de 5 metri și placată cu gresie spaniolă de culoare neagră, ridicată în 2007. Și cu luminiţe la interior. Dar și cu un triunghi cu vârful în sus, din marmură albă, detaliu care a provocat polemici [Simboluri masonice pe bani publici, la Eforie. Atât am găsit eu pe net, la o căutare sumară. Dacă știi (și) alte detalii ...și dorești, le poți face cunoscute la secțiunea comentariilor. Mulțumesc anticipat.]

În momentul de faţă, Crucea arată deplorabil. Foto, din septembrie 2019. Vezi alte chestii din Eforie Sud #link




Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: