Header Ads

Header ADS

Un motiv pentru care ai putea fi fericit la început de an


...în România. Bine că am început anul fără vreun tânțar în cameră (aș fi preferat muște, cum mi-au spus unii cunoscuți că încă mai aveau prin casă în decembrie) și acel gândac urât mirositor (video) de peste tot!!!

I-am spus să nu mai bea...

[Glume proaste]

...cică ploșnița marmorată asiatică. Care ajunsese să fie și pe oameni (!!), când mergeau prin marketuri, se deplasau cu mijloace de transport etc., de ziceai că și l-au tras ca accesoriu - broșă, insignă și alte de-astea! (...da', na, doar i se spune ”gândacul puturos”)
Îîîîh!
(Tu nu ai astfel de bucurii?)


Cât s-au mai chinuit autoritățile gălățene, anul trecut, să ne scape de țânțari și alte insecte... !! Dar nici cu iarna nu mi-e rușine... Și cred că acele gângănii care-au scăpat de mâna omului, sătule de-atâta viață (nefiind obișnuite), într-un final, au găsit ele o soluție să dispară (măcar din preajma mea). Păcat dacă nu au dat secretul și aleșilor locali, pentru ca aceștia să știe cum să acționeze pe viitor când mai pun de-o dezinsecție...

Alte chestii din categoria Haz de necaz

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: