Header Ads

Header ADS

Cel puțin două chestii ce ne învață coronavirus


Iau cazul meu. Dar și al altora, ținând cont de ce mi-au spus persoane cunoscute și ce scrie lumea în mediul online.


Voi pomeni aici doar despre două chestii ce ne învață #coronavirusul. Să bem apă (!) și cum să ne spălăm pe mâini.
Pe rețele de socializare, precum Facebook, Instagram etc., pe YouTube, găsești filmulețe în care ți se explică cum trebuie să te speli pe mâini ca să fie eficient. Deci, un mod corect, nu o stropeală în viteză. Cum procedam, cel puțin eu, în majoritatea cazurilor 😁
Am ales un filmuleț mai elocvent. Bine, eu dau cu săpun și dincolo de încheietura mâinii, pe antebraț. Până la cot, dacă se poate 😁:



...și m-am pus pe băut apă. Cică viruselu', coronavirusu' ăsta mic și rău, Coviduțu - cum îl alintă unii, stă vreo patru zile-n gâtu' omului. Și, dacă-i dăm cu apă, îl trimitem la moarte sigură. Ajungând în stomac nu ar avea șanse de câștig cu noi. Pe când, dacă ajunge în plămâni...
În aceste condiții, sper să ajung și eu la acei litri de apă recomandați a fi băuți pe zi...

Mi se par măsuri foarte importante de care ar trebui să ținem cont în această perioadă (și nu numai), pentru că, în rest, ne ferim cât putem...

Imagine din Galați, martie 2020

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: