Header Ads

Header ADS

În contextul pandemiei de COVID-19, extensia de browser pentru depistarea știrilor false


Am aflat de pe stirioficiale.ro (via Viața liberă) despre extensiile de Chrome și Firefox utile pentru a depista știrile false. Cea pentru Google Chrome poate fi instală de AICI, iar cea pentru Mozila Firefox, de AICI.
Cu aceeași denumire, COVID-19 ȘTIRI OFICIALE ajută la identificarea expresiilor cheie legate de COVID-19 (coronavirus), adăugând peste acestea un infobox care trimite către sursele oficiale de informare. Evidențierea surselor oficiale ajută la diminuarea efectelor ”fake news”. Și în alte cazuri, decât cele legate de pandemia provocată de noul coronavirus.
Eu acum o testez pe cea pentru Chrome, așa că nu am o părere. Am zis s-o dau repede mai departe 😁 ...informația.

Și dacă tot am amintit de știri, iată câteva:
* Noua listă a țărilor din zona verde de coronavirus [...]
* Proiectul de lege privind carantina, aprobat în Guvern. Ce prevede actul normativ [...]
* Crește riscul unui al doilea val de COVID-19 în toamnă [...]
* Radiografia sistemului sanitar din Galaţi, în plină criză Covid. Zeci de infectări, patru secţii închise şi medici epuizaţi [...]


Sursa foto, canal2.md

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: