Header Ads

Header ADS

SCRISOARE DESCHISĂ medicului Cosmin Humulescu



Revoltată de modul în care un MEDIC (!), pe nume Cosmin Humulescu, a transmis pe Facebook (după tragedia din Colectiv) un mesaj pentru schimbare, în special a mentalităţii românului, m-am hotărât să nu las lucrurile aşa. Am vrut să obţin scuze din partea acestui cadru medical şi cel puţin o sancţiune, până la prima abatere, făcând demersuri legale către superiorii săi. Am primit şi un prim răspuns (prompt, profesionist), de la Colegiul Medicilor din România, în care Consilierul Departamentului de Jurisdicţie Profesională şi Deontologie Medicală îmi „arăta” paşii pe care trebuie să-i fac în acest sens.


Iată partea care m-a deranjat din ÎNDEMNUL medicului:


„(...) Așa că acest mesaj este pentru TINE, IMBECILULE, care te afli într-o stare de sănătate aparentă şi din acest motiv stai relaxat şi nu eşti preocupat. Pentru TINE, CRETINULE, care la 40 de ani si la primele semne de boală vii la doctor si spui ca vrei "să te facă bine, că ție ți-a luat 1 milion pe lună la sănătate" - IESI LA PROTEST, IMPLICĂ-TE, fă ceva cu substanță, lasă dracu episodul din las fierbinți. Daca nu pentru tine fă-o pentru MĂ-TA, aia pe care o aduci la internare vinerea pentru că ți se pare ție că ultima ei bășină a mirosit putin diferit, doar pentru ca vrei tu sa te duci la Predeal să mănânci pleșcoi în weekend (...)” Tot mesajul poate fi citit aici (CLICK PENTRU DETALII)

Însă, ar fi trebuit să merg la Poştă, unde cel mai probabil aş fi stat la coadă (nu ar fi asta o problemă, ci că pierd timpul), iar când aş fi ajuns la ghişeu mi s-ar fi spus, cum s-a mai întâmplat, că au doar timbru, nu şi plic, fapt pentru care ar fi trebuit să merg până la cea mai apropiată librărie (care nu-i deloc apropiată) pentru a achiziţiona un „ambalaj” pentru scrisoarea mea. Cu alte cuvinte, aşa cum spuneam anterior, timp consumat! Şi oboseală!
Şi, gândindu-mă că apelul medicului a fost atât de mediatizat, astfel că nu se poate ca şefii să nu fi aflat (ceea ce ar fi impus şi luarea unei poziţii, de care însă nu am auzit), apelez la această SCRISOARE DESCHISĂ, că tot este la modă.

Schimbarea vine din... interior


„Fac parte din gașca *șpăgarilor*” îşi începe acest cadru medical mesajul către românul „imbecil” şi „cretin” care nu se implică. Ceea ce mă face să cred că SUFERĂ din cauză că breasla sa a ajuns să fie percepută ca una a şpăgarilor.

Şi ce face acest medic? Mai murdăreşte puţin imaginea SISTEMULUI SANITAR, TRATÂND PACIENTUL într-un mod definit ca în mesaj.

Domnule medic, te întreb: dumneata, din pătrăţica locului de muncă, ai încercat să faci vreo SCHIMBARE în sistemul care te are angajat? Cu siguranţă te-ai lovit, până la tragedia din Colectiv, de atâtea neajunsuri, inclusiv cea prezentată în apelul online, lipsa cadrelor medicale. Ai trimis vreo adresă superiorilor tăi să tragi vreun semnal de alarmă? Te-ai implicat dumneata să schimbi ceva din sistemul sanitar, ca acesta să fie mumă şi pentru pacienţi?
Dacă-mi răspunzi că ai făcut un demers oricât de mic, micuţ, mititel, atunci: TOT RESPECTUL!

Dar şi aşa, nu ai niciun drept să vii cu un astfel de ÎNDEMN, bun de vechiul regim - când erau scoşi oamenii în stradă pentru tovarăşu’! Să îmi IMPUI (nu mai spun, în termenii respectivi) să fac ceva ce crezi tu că este corect?! Ieşi TU în stradă, în prealabil anunţând pentru ce vei protesta, şi atunci vezi cine va veni cu tine. Că nu ne transformăm în dictatură...



ÎNGRIJORĂTOR!


”(...) la primele semne de boală vii la doctor și spui că vrei "să te facă bine" (...)”, transmitea indignat medicul (!) în mesajul său. Cum?!!!!!! Să înțeleg că nu este corect să merg la medic la primele semne de boală? Cu alte cuvinte, un cadru medical îmi recomandă subtil că, în cazul în care simt că nu este ceva în regulă cu sănătatea mea, ar trebui să stau să sufăr acasă? Poate chiar până când, cu o ultimă zvâcnire dintr-un deget mic, aș mai putea chema Salvarea? Și nu mai spun, în condițiile în care plătesc lunar la sănătate?!

Îngrijorător mi se pare faptul că mesajul medicului a primit sute și sute de Like-uri. Dar mai îngrijorător ar fi faptul ca, printre acele sute, să se numere și colegi de breaslă... Conducerea Colțea, sper că nu te afli printre cei care au dat Like postării!

TRAGEDIA care i-a deschis ochii unui medic

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: