Header Ads

Header ADS

Ce Super Mega Giga Tare ești, DOAMNE!


O floare, de la supermarket, primită în martie 2016. Genul, a înflorit o dată și gata! Cel puțin, în apartamentul meu. Mi-a arătat că, și atunci când credem că sunt corecte concluziile trase într-o situație, s-ar putea să greșim. De aceea, poate, ar trebuie să nu fim așa radicali în gândire, cum dau dovadă foarte mulți dintre noi.

Așa arăta floricica, atunci când am primit-o de la 💖 mea:


Apoi, bineînțeles, s-a uscat. A mai fost băgată în seamă ceva timp, fiind udat pământul din când în când... Cum nu a mai dat vreun semn de viață, ghiveciul a fost mutat de la geam undeva pe jos. Și a rămas în... VOIA DOMNULUI. Eu și mama ne-am hotărât s-o dăm, persoana care o primea urmând să folosească, de fapt, căldărușa, pentru o altă floare. Nu a mai fost dată, ci mutată pe balcon. Și a fost uitată...

Astăzi, 21 ianuarie 2017, cu treabă prin balcon, văd ghiveciul cu frunzele uscate!! ”Uuuuf!!!”, am zis. ”Am uitat o floricică afară, a prins gerurile astea!” și... când am luat ghiveciul, DOOOOAMNE!!! Niște dințișori VERZI, plini de viață!

Îmi rămâne să exprim din nou: Ce Super Mega Giga Tare ești, Doamne!

❤️ FILM: Miracole din Paradis | Miracles from Heaven - 2016

❤️ O aripă văzută pe cer, imediat ce m-am gândit la tata (m. 2012). Foarte interesant, dar nu pot căuta răspuns, mă bucur doar de ce mi se întâmplă. Și de fiecare dată când văd poza ori îmi vine în minte întâmplarea, mi se umple sufletul de acel ceva, pe care noi, pământenii, îl numim DUMNEZEU. Ce Super Mega Giga Tare ești, Doamne! Postare 11 noiembrie 2016:

https://drive.google.com/open?id=0B4LjWTMROLbISzExZ0IzLUJmTVU




❤️ Pământul, deocamdată








Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: