Header Ads

Header ADS

Ai văzut asta pe Facebook?


La categoria Eu acum am văzut și-ți spun și ție, iată ce schimbare a făcut rețeaua de socializare Facebook. A modificat designul Mesageriei. După cum poți vedea acum, Messenger apare și pe Desktop, Laptop ca cel de pe mobil și pe care te obligă să-l instalezi atunci când încerci să trimiți, citești un mesaj :-)

Uite cum era înainte, în cazul în care nu îți mai amintești :-D



Și te las pe tine să descoperi cum arată Mesageria.

Ce-i drept, ceea ce am prezentat aici s-ar putea să fie valabil doar pentru Windows 10.

Dacă mi-a scăpat ceva, sau ai de adus completări la acest text, te rog să îmi lași un comentariu sau să-mi transmiți un mesaj pe Facebook - dând click aici. Și dacă ai ceva de spus, ce crezi că i-ar putea interesa și pe alții, și vrei să dai mai departe, lasă-mi un mesaj, comentariu.

AFLĂ și despre Video DownloaderHelper - CLICK AICI PENTRU MAI MULTE DETALII

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: