Header Ads

Header ADS

Cum mi-am scos Dero-ul la plimbare


Dacă te-ai gândit că Dero este un cățel sau un alt animăluț de companie, greșit! Din categoria situațiilor precum cea în care pleci la muncă sau către o altă destinație și iei și gunoiul să-l arunci, că-i în același drum, de exemplu, până la stație... Dar când să te urci în mijlocul de transport în comun, de care te bucuri că l-ai prins la țanc și mai e și gol, constați că ai punga de gunoi în mână 😆

De această dată însă am plimbat punga cu detergent. Pusă într-o sacoșică lângă punga de gunoi, le-am înșfăcat dintr-o mișcare crezând că ambele pungi sunt de aruncat la ghena de gunoi. Constatând la timp că nu trebuie să dau la gunoi tot ce am cărat și cum mai aveam de mers prin cartier după câteva cumpărături, așa am plimbat eu Dero-ul 😶

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: