Header Ads

Header ADS

IATĂ ce ai putea vedea în mesageria Facebook!



Din categoria Eu acum am aflat și-ți spun și ție | În mesageria rețelei de socializare Facebook, a fost introdus un emoticon la fiecare mesaj primit, dar și trimis. Emoji-ul poate fi văzut doar dacă treci cu mouse-ul peste mesaj (fie text, fie imagine). Astfel, apare emoticonul ca în imaginea de mai sus. Faci click pe el și vei avea opțiuni identice cu cele de la postări. Iată în imaginea de mai jos:



Acum, rămâne doar să dai click pe un emoticon. Și va arăta ca în imaginea de mai jos. Bineînțeles dacă ai dat click pe ce am ales și eu 😁



Ce-i drept, ceea ce am prezentat aici funcționează pe Windows 10. Rămâne să testez și în alte variante de Win. Sau îmi poți spune tu, dacă știi.
Dacă mi-a scăpat ceva sau ai de adus completări la acest text, te rog să îmi lași un comentariu sau să-mi transmiți un mesaj pe Facebook - dând click aici. Și dacă ai ceva de spus, ce crezi că i-ar putea interesa și pe alții, și vrei să dai mai departe, lasă-mi un mesaj, comentariu.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: