Header Ads

Header ADS

VIDEO | Ce-i MIZERIA asta?!!! #refuz


Zilele acestea, am dat peste o ofertă care ”strălucește” în Carrefour-ul gălățean din Micro 19 de pe Aleea Comerțului. Posibil să fie și pe rafturile altor comercianți...

Este vorba despre ciocolata ROM. Una dintre preferatele mele. Până acum. Când, în luna mai 2017, mi se oferă o promoție din septembrie-noiembrie 2016! Ce-i drept, nu într-un mod agresiv, prin etichete, dar mi-a furat ochiul cu ambalajul 😁

Nu știu ce înțelegeri contractuale au cele două societăți, Kandia Dulce - producătorul ciocolatei - și marketul amintit, cu privire la marfa respectivă, dar nici nu mă interesează (!). Ideea este că ambele m-au făcut să mă simt o clientă tratată în bătaie de joc.

Astfel de ofertele, pe care nu se mai poate reveni asupra etichetei, din cauza perioadei, doar dacă nu se schimbă ambalajul..., trebuie retrase de pe rafturi imediat ce expiră! Dacă aș fi producător, mi-ar fi jenă să las așa ceva pe piață. De asemenea, dacă aș fi comercian. Cred că angajații s-ar bucura să primească niște ciocolățele moacă.

Ciocolata cu oferta expirată nu are termenul de garanție depășit, așa că, cine vrea, să cumpere. Deocamdată, eu #refuz să mai achiziționez ciocolate ROM.

 
 
 

Am creat grupul #refuz pe Facebook și te invit să postezi orice nemulțumire ai cu privire la produsele de pe piață, plus imagini foto și/sau video. Să afle cât mai multă lume. Iar producătorii și supermarketurile să bage bine la cap: Clientul nostru, stăpânul nostru! CLICK AICI pentru a accesa grupul pe Facebook

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: