Header Ads

Header ADS

Porumbei, nu doar din amintiri

Îmi amintesc de porumbeii din fața Universității. Erau frumoși. Ce-i drept, făceau ceva mizerie în zonă. Dar am rămas nostalgică după atmosfera de atunci. Fapt pentru care, zilele trecute, m-am încântat când am văzut porumbei într-un parc de joacă din Galați.


Dacă ești dintre cei care știu sau li s-a povestit despre acea perioadă, când porumbeii făceu ”gașcă” în fața Universității, îmi poți lăsa un comentariu. Să nu fiu singura care susține că a văzut cândva mulți porumbei care își petreceau timpul pe trotuarul din fața Universității... Iar dacă ai și poze ar fi SUUUUPER să mi le arăți și mie, și celor care îmi vizitează blogul (Postare 9 mai 2017, ora 23,30)

30 mai 2017, ora 19,00 | Potrivit unei imaginii ce a fost primită pe mesageria Facebook, se pare că mai avem o zonă cu porumbei:


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: