Header Ads

Header ADS

Festivalul LUMINII, în Grădina Publică din Galați

Recent, mi-a atras atenția un eveniment creat pe rețeaua de socializare Facebook. Este vorba despre un festival al... LUMINII care ar urma să se desfășoare în Grădina Publică din Galați. ȘOC! ȘOC! ȘOC! De multe ori ȘOC!
Când citești la un loc Grădina Publică din Galați și lumină, nu se poate să rămâi indiferent, dacă trăiești în orașul de la Dunăre amintit. Și unde mai pui că este vorba despre un festival al luminii!
🤣🙃

Am crezut că au început unii concetățeni să atragă atenția, printr-o formă de protest inedită, asupra situației destul de întunecată în care se află Grădina Publică. Dar mi-am revenit imediat. După ce am aflat că este vorba despre evenimentul național organizat anual de către membrii Organizației Naționale ”Cercetașii României” și tinerii voluntari locali. În acest an, manifestarea numărând 13 ediții la nivel național - CLICK AICI. Dar, pentru cine nu are Facebook, cei care vor să uite pentru o clipă de nebunia din viața de zi cu zi și să se bucure de frumusețea lucrurilor simple sunt așteptați, pe 30 septembrie, în Grădina Publică din Galați. Evenimentul se va desfășura între orele 17,00 și 23,00. CLICK AICI pentru detalii
Accesând pagina de Facebook Cercetașii României - Grup Local Galați, vei afla noutăți privind activitățile cercetașilor gălățeni (CLICK AICI).

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: