Header Ads

Header ADS

Un SECRET privind munca la ziar. Și, se pare, necunoscut de multă lume


Nu toți cei care lucrează la un ziar sunt jurnaliști. Acesta este secretul. Mai sunt corectori, tehnoredactori, contabili, casieri etc, etc. Ce vreau să spun, faptul că scriu pe aici nu înseamnă că fac jurnalism, pentru că lucrez la... ziar. Aici este un blog, iar în spațiul pus la dispoziție de Google, îmi postez și eu chestii care mă nemulțumesc, mai pun o glumiță, o caricatură, scriu și despre situații frumoase și multe alte detalii pe care, poate, mulți nu le văd sau nu le știu.
Cu alte cuvinte, ATENȚIE MARE la DETALII, chiar depixelate 😁, dragi comentatori deranjați de ce mai scriu pe aici și care, după ce aflați că lucrez la un ziar, îmi reproșați că nu sunt un bun jurnalist.

Sursa foto: canal2.md



IATĂ câteva detalii pe care le-am scris pe acest blog:

...și alte Detalii Depixelate

2 comentarii:

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: