Header Ads

Header ADS

MUIE STEAUA, COAIE



VEZI ACTUALIZARE

Nu, nu am început să... vorbesc urât 😆😆 Cel puțin, nu în public 😁 Cuvintele pe care le-ai citit în titlu apar pe ziduri din Galați. Și nimeni nu le vede!!! Când spun nimeni, mă refer exclusiv la autoritatea locală. Care, se pare, există mai mult pentru a încasa taxe și impozite.

Domnule primar al Galațiului, Ionuț Pucheanu, vă invit să mai ieșiți pe străzile orașului, așa cum procedați în campania electorală. Eu sperând ca, ulterior, să luați măsuri în vederea îmbunătățirii imaginii acestui oraș.
...și de la Poliția Locală am așteptări.
Punând accent în această postare pe graffiti, iată la ce mă refer:
(NECENZURAT, pentru un cât mai real impact!)

”MUIE STEAUA”, în centrul orașului Galați, Brăilei, chiar la stradă... :


...iar pe Faleza Superioară, deși mesajul transmis prin graffiti este unul educativ, se pare că nu s-a putut fără ...coaie (”NU MAI TĂIA COPACII COAIE RESPIRĂM ACELAȘI AER”):


...și nu sunt singurele obscenități. Voi reveni. Sau poate nu, dacă se pun autoritățile pe treabă.

Pentru toți cei pe care-i doare-n fund... ul curții de casele de patrimoniu

ACTUALIZARE, septembrie 2020. Mesajul de pe peretele din Centrul Galațiului încă mai poate fi citit, iar pe Faleza Superioară poate fi văzut acum graffitiul de AICI

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: