Header Ads

Header ADS

Ceva maro întins pe pereți ai Policlinicii Spitalului Județean din Galați. Răzbunare?! Amenințare?! 😲


[2017] În Policlinica Spitalului Județean din Galați, s-au făcut niște lucrări. Citind detalii de pe panoul privind lucrările de reabilitare, referitor la suma atribuită - cel puțin în cazul uneia, dacă aș spune că nu-i de doi bani, m-aș contrazice.

[ACTUALIZARE. Vezi mai jos]

Nu mi-a venit să cred când am văzut ceva maro întins pe pereți. Era pe la mijlocul lui septembrie 2016. Am revenit (fiind nevoită, periodic) după vreo câteva luni, și am zis să arunc o privire de verificare 😎 sperând că atunci (când văzusem inițial) nu se terminase lucrarea de arăta ca în imagini.


Dar nu! Mizeria aceia întinsă pe pereți, care mă duce cu gândul la un stil de răzbunare sau amenințare, era neștearsă.

În plus, îmbinarea pe la colțuri a linoleumului (dacă asta o fi ce s-a pus pe jos) și faptul că acea cută în sus nu a fost acoperită cu o margine sau mască pentru un aspect mai acătării că, totuși, nu-i o lucrare făcută în cămara unei locuințe, mă pune pe gânduri. Zici că a fost nevoită, conducerea policlinicii, să aducă niște meșteri căutați prin cunoștințe 😆 ca să se încadreze în vreo sumă de bani adunată cu greu din vreo chetă făcută cu angajații.

Asta să fie ultima problemă în sistemul actual de sănătate, ar spune unii, dar totuși. Cine a făcut până la urmă acea lucrare, a luat niște bani pe munca depusă? După cum arată, aș putea să mă gândesc c-or fi primit în tranșe remunerația și, pentru că nu au mai văzut la un moment dat bani, nu au mai continuat lucrarea 😆


[ACTUALIZARE, ianuarie 2021] În plus, în acele momente (date mai sus), m-am gândit și că, probabil, urma o altă lucrare, de vopsire a pereților. Sarcină care-i posibil să nu mai fi fost în activitatea celor care au pus linoleumul... Iar în privința mizeriei de la îmbinări, mi-am zis că poate se va estompa în timp. Dar, după atâția ani, nu-i nicio schimbare. Și-a mai venit și pandemia...

Vezi un exemplu de AȘA DA a unei astfel de lucrări, care pare terminată ...în sensul bun 😜 [FOTO]

[Prin instituțiile statului] Sau alte chestii din aceeași categorie, Haz de necaz

Alte imagini din 2017











[ACTUALIZARE, februarie 2018]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: