Header Ads

Header ADS

Se simte o pală de vânt


Azi, 27 iunie 2019, pe la ora asta, 15,00, de plin prânz - să-mi pun pălăria de soare-n 'cheietoarea poșetuții e ceva... adiere. Și nu pentru că mi-o lua vântul (*) 😎 Ci pentru că e mai plăcut afară. Nu simți prea tare cum te bate soarele-n cap...

SFAT

Cum să porți o pălărie să nu ți-o ia vântul (sfat valabil doar în cazul în care există baretuță, de orice fel)

(*) Anul acesta, mi-am tras pălărie de soare și, imediat ce am achiziționat-o, am fost la un pas de a renunța să o port. Pentru că, la cea mai mică adiere de vânt, eram pe punctul de-a băga o alergare. Iar elasticul pe post de baretuță nu-l suport. Așa că, noroc de sfatul unei frumoase, șic și a-multe-știutoare doamne Liliana care m-a învățat cum să port pălăriuța. Se pune baretuța la ceafă, sub păr. Capiș?

Dacă știi și alte metode, le poți lăsa la rubrica de comentarii. Mulțumiri anticipate!


Da, cald.

Google mă anunță pe telefonul mobil că joi, 27 iunie 2019, vor fi 35 de grade Celsius. Să nu spun că nu mi-a zis...


Cald, frate! Până și umbrela de soare stă la umbră...


Galați, Turnul de Televiziune. 22 mai 2019


Amintindu-mi de cablul de la telefonul fix. Detaliu din 30 ianuarie 2019


Un zâmbet din decembrie 2017

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: