Header Ads

Header ADS

Debusolată de-a binelea


Am găsit niște imagini prin arhivă pe care voiam să ți le arăt anul trecut 😁 Dar nu am mai apucat, până acum, luată fiind de valurile vieții cotidiene 😁

M-am uitat ca la orizont la acest... gadget de-acum nu știu câți ani lumină-n urmă...


Modelul doar. Obiectul e din zilele noastre. Dintre exemplarele împărțite cu ocazia aniversării a “125 de ani de excelență în construcții navale la Galați”, eveniment marcat de Șantierul Naval Damen în 2018 [detalii]

    

Îi mulțumesc lui Victor Cilincă, pentru amabilitatea de a-mi permite să-mi las amprentele pe acest obiect.


Cât și pentru răbdarea de care a dat dovadă în a-mi explica cum "funcționează" chestia, expert fiind (*), însă eu preferând să rămân la faza cu uitatul în oglinjoară 😁


(*) Victor Cilincă, marinar şi scafandru profesionist, a cutreierat mări şi ape curgătoare ale lumii. VEZI AICI despre ce vorbesc

2 comentarii:

  1. Frumoasa busola, multi nu stiu nici sa o deschida

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Deci nu sunt chiar atât de dăăă... Ce-i drept, mi-a cam dat bătăi de cap deschiderea ei. Cere concentrare și la închidere :D

      Ștergere

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: