Header Ads

Header ADS

Netaxat nu ai cum să scapi, dar ATENȚIE! să nu fii și capsat


ACTUALIZARE. Senatul a adoptat tacit un proiect de act normativ prin care se cere eliminarea taxei de pod pentru șoferii care traversează Dunărea la Fetești și Giurgeni.


Amintire din 2018: Niște căței, la prima vedere, inofensivi. Se mai fac și că dorm 😅 Dar mai bine să fii precaut și să nu treci cu geamurile de la mașină lăsate și mâna-n vânt după ce plătești taxa de pod peste Dunăre, la Giurgeni-Vadu Oii. Că, uneori, îi apucă pe blănoși să fugă după mașini...


Instantaneu s-a făcut răcoare, de mai aveam puțin și-nghețam, când am realizat că eu insistam cu alintatul drăgălășeniilor dar aveam geamul lăsat. Iar ei, cu spume la gură (întotdeauna mintea - cel puțin a mea - exagerează în cazuri extreme 😁) de nu știam cum să mă pun mai repede la adăpost, adunându-mă. Iar după ce-am ridicat cât am putut de rapid geamul, am prins eu curaj... Și dă-i cu urlete către ei, aburind și stropind geamul, strigându-le revoltată că ne fugăreau ca pe niște hoți, deși plătiserăm... Glumesc, n-am fost așa turbată.

ACTUALIZARE, 2019. Dacă tot sunt pe subiect, miercuri, 6 februarie 2019, Senatul a adoptat tacit un proiect de act normativ prin care mai mulți deputați și senatori au cerut eliminarea taxei de pod pentru șoferii care traversează Dunărea la Fetești și Giurgeni. Proiectul a fost trimis la Camera Deputaților, for decizional, pentru dezbatere [detalii]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: