Header Ads

Header ADS

Parcare pentru șoferii contravenienți...


Indicatorul auto din imagine să înțeleg că este pentru șoferii contravenienți? 😁 În cazul de față, cei care vin pe interzis, pe Domnească. Crede-mă, sunt destui...
De când îl știu eu în acea poziție a trecut ceva timp... ceea ce mă face să mă gândesc cum de polițiștii, care or fi ei și trec prin zonă, nu l-au observat încă.
Și iar mă întreb dacă nu este în sarcina lor să vadă și astfel de... nereguli. Măcar pentru a mai da o amendă. (Pe subiect, recomand câteva secunde din videoul de AICI, de pe la minutul 7,25)


Pe de altă parte, potrivit indicatorului, ar fi parcare cu plată, ceea ce nu se aplică în zona respectivă. De fapt... să înțeleg că a fost intenționat pus în poziția respectivă, oficial sau nu, pentru a nu fi băgat în seamă?
Sau o fi o formă de avertizare a șoferilor care intenționează să încalce regula de circulație impusă pe o parte a străzii Domnească, incluzând și acea porțiune din zona Parfumul Teilor. Vii pe sens interzis (ca să parchezi), o să plătești... Vezi mai multe din categoria Haz de necaz.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: