Header Ads

Header ADS

Trebuie să fac o poză stând pe scaunul ăsta 😁


Mi-am propus, când mai ajung în Constanța, să fac o poză stând pe scaunul din imagine. Dacă-l mai găsesc acolo.


Am căutat pe net să văd ce-i cu opera de artă surprinsă cu telefonul mobil. Ar fi două scaune (parcă am zărit două, când am trecut pe acolo). Care au fost sculptate chiar în spațiul respectiv, de către sculptorul bulgar Rumen Dimitrov-Popa (cont Facebook și blog), în cadrul unui eveniment cultural româno-bulgar, desfășurat în octombrie 2011. Cele două scaune sunt înalte de aproape doi metri și reprezintă România şi Bulgaria [mai multe detalii] Alte chestii din Constanța [link]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: