Header Ads

Header ADS

Actualizare. După cazul cutremurător din Caracal, în stradă. Instalează Apel 112 pe mobil


Nu-mi revin. După cazul Alexandrei Măceşanu, fata de 15 ani care ar fi fost omorâtă la Caracal, de un posibil criminal în serie (*). AICI poți afla detalii, dacă nu le știi încă. dar și AICI, pe surse.

(*) anchetatorii încearcă să identifice o a doua victimă, o tânără în vârstă de 19 ani, care se pare că a dispărut în urmă cu mai bine de o lună, plecată de acasă cu destinația Caracal

După ce-am trecut, cât de cât, de șocul tragediei (încercând și să diger situația la rece, cât am putut), încă nu-mi revin de cum s-a acționat în acest caz (!!!) pentru a fi salvat un cetățean al acestei țări.

Și m-am întrebat dacă nu iese lumea în stradă, faţă de cazul celor două adolescente care ar fi fost răpite şi ucise la Caracal [mai multe]. Și am aflat, urmărind o emisiune tv pe b1, că are loc un protest tăcut în faţa Ministerului de Interne.

Știe cineva dacă și în Galați se iese în stradă?

Actualizare, în jurul orei 23,00. În Caracal, protest.

Instalează-ți Apel 112 pe mobil, aplicația Serviciului de Telecomunicații Speciale. O iconiță în plus pe telefon, cred că nu te afectează, dar poate chiar contează (cu toate că nu doresc nimănui să fie nevoit s-o folosească). Aplicația permite transmiterea automată a coordonatelor geografice de pe telefonul mobil al persoanei care raportează un caz de urgenţă, pe teritoriul României, direct către Serviciul 112, dacă dispune de o conexiune de date activă şi de un telefon compatibil cu funcţia de localizare. Într-adevăr, e cu câțiva ”dacă”, dar cred că, pentru viață, fiecare trebuie să-și ia toate măsurile de precauție. Măcar știi că ai făcut tot posibilul, chiar dacă, vorba aia, nu te poți pune împotriva sorții.

#refuz Ia-mă, nene! De când mă știu. Mi s-a părut riscantă această cale de deplasare. Pe care de ce s-o alegi dacă nu ești într-o situație extremă?! De exemplu, într-una în care să fii nevoit să te salvezi. (26 iulie 2019)

ACTUALIZARE, sâmbătă, 27 iulie 2019. Protest anunțat în această seară, în Piața Victoriei. ”Pentru Alexandra. Împotriva unui stat nepăsător!” [detalii] Voi trece și în această seară prin Centru să văd dacă-i vreo mișcare și la noi, în Galați. Într-o altă ordine de idei, Federaţia Elevilor cere Guvernului să intervină URGENT pentru remedierea transportului pentru elevi [detalii]

ACTUALIZARE. ”Pentru Mihaela & Alexandra”. Protest și în Galați, duminică 28 iulie 2019, eveniment anunțat pe Facebook. Între 18,00 și 20,00 - în fața Prefecturii Galați. Am văzut pe Fb, că sunt și astăzi, sâmbătă 27 iulie 2019, persoane care protestează la Prefectură. Potrivit unei postări puțin după ora 18,30, a lui George Alin Radu.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: