Header Ads

Header ADS

File ale trecutului românesc lăsate să se degradeze


Ajungând din nou în Cimitirul Nordic din Focșani și căutând un mormânt, privirea mi-a fost atrasă de ceea ce vezi în imagine. Dezvăluindu-mi-se încă un erou al neamului (dat uitării de autorități...). În plus, mi-a trezit curiozitatea numele. Iar după o căutare pe net am descoperit că este vorba despre părinții Hortensiei Papadat Bengescu (*) [detalii] Dar prea târziu, blurasem deja, în ideea de a lăsa în imagine doar ce mă interesa pe subiect. (Când mai ajung pe-acolo, mai fac poze. Dar la cât de degradat este mormântul și, sigur, neajungând prea curând în Focșani, sper să mai am la ce... Nu mai spun că este vorba despre un monument istoric... Am văzut într-o postare pe Facebook - imagine)

(*) ”În amintirea scumpilor mei părinți”. Semnat Ortensia [Wikipedia]




Un verde care mi-a plăcut:


Hortensia Papadat-Bengescu (n. 8 decembrie 1876, Ivești, Galați, România – d. 5 martie 1955, București, Republica Populară Română) a fost o prozatoare, romancieră și nuvelistă importantă din perioada interbelică [detalii]
Alte chestii din acest cimitir [...]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: