Header Ads

Header ADS

Cum se vede orașul Galați pe net. Un VIDEO chiar amuzant


Mmm, ok! Trag concluzia, și virtual, că ar mai trebui locuri de parcare în orașul european de la Dunăre. Când mai ajung oamenii în Galați pe Street View, să nu mai fie așa uluiți. Precum persoana care a făcut postarea video de mai jos, uimindu-se de cum au parcat unii... ba între copaci, ba pe trotuar...


Un alt detaliu, copacii din oraș impresionează, constat. Deci... vedeți și cu tăierile ce mai faceți ...să nu ne stricăm imaginea.
Și chiar, când vă întoarceți la muncă pe Coșbuc? [VIDEO cu dezastrul de pe acest bulevard din Galați] ...dacă tot suntem la început de an, poate niște planuri? Vin și alegerile...


Hm, da-da! ”Business”... pe la minutul 2,54.
Sigur l-am dat pe spate cu imaginea în care apare căruța cu cal. Sper să revină în oraș ca turist, măcar virtual 😁 ...pentru c-a ratat locații importante, precum Grădina Publică, Universitatea, Centrul (”kilometrul zero” al orașului), Păpădia, Patinoarul și ...alte chestii din Gălati.
Ce să mai spun de istoria orașului și detaliile despre clădiri (plus cele vechi, față de care am văzut că se arată impresionat) și operele de artă.
Cred că s-ar muta aici, la Dunăre, spunând chiar (după nice, green, blue sky, peace, quiet) că pare confortabil să locuiești în acest oraș, pe la 16,34 ...moment când este posibil și să se fi răzgândit 😅
În rest, vizionare plăcută pe Dan's On The Street. Dacă tot s-a gândit cineva să facă treaba asta. Eu recunosc, am intenții de-a vizita on-line orașe, nu prea am timp, dar să merg cu gândul până la a face postări video pe Youtube cu plimbări de-astea, nu mi-a trecut prin cap în mod serios :-) ...că, na, cine vrea ...poate merge singur-singurel pe Google Maps, Street View și să vadă ce și cum e prin locațiile dorite. Dar se pare că a prins la public această nișă. Prezentare amuzantă și voce simpatică ...uite-așa m-am abonat și eu la canalul omului...



[Cu neactualizarea Street View-lui, aș putea spune că sunt avantaje și dezavantaje, comparativ cu o vizită offline.]
Vezi mai multe din categoria Haz de necaz

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: