Header Ads

Header ADS

Cum se face un NOD DE CRAVATĂ la o EȘARFĂ


Nici eu nu mai știu... Într-o zi, din 2016 (!), am făcut ce vezi în imagine, dar fără să vreau. Aș spune că-i mâna lui Dumnezeu, a Universului, pentru ce mi-a ieșit. Acum, prin 2020, nici nu mai știu cum am făcut acest ”nod de cravată” la eșarfă.
Dacă-mi făceam timp să postez tutorialul pe care mi-l propusesem să-l fac... chiar și-ntr-o nouă intenție prin 2018... Așa că, voi încerca să-mi amintesc și să fac un video.

Voi posta un filmuleț despre cum se face un ”nod de cravată” la eșarfă cu prima ocazie când voi avea timp să mă ocup ...să-mi amintesc, exersând cu eșarfa. Sper că nu peste câțiva ani...
Oricum, se pune eșarfa în două (e clar că trebuie să eviți una de dimensiuni mici), se așază în jurul gâtului, apoi se fac două mișcări de trecere a părților una prin alta, ceva ”de genu”.
Bine, or fi și alte moduri de a face ”nod de cravată” la eșarfă. Poate chiar după modelele nodului la cravată.

Foto, din 26 mai 2016

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: