Header Ads

Header ADS

Cum au respirat cei de pe-acolo?!! Cine va da explicații pentru această situație?! Că de plătit...


Situație relatată de Alternativa. Halda de zgură a poluat luni, 24 februarie 2020, la adăpostul prafului de pe câmpuri. Fiindcă văzduhul a fost umplut de praf și pleavă ridicate de pe terenurile agricole, toate pulberile ridicate din halda de zgură a combinatului gălățean au trecut neobservate. Cu excepția comunei Șendreni și a zonei de la sud-vest de platforma metalurgică, unde s-au revărsat valuri de pulbere gălbui-roșiatică de nu se mai putea respira [detalii + video]


Eu cred că poluarea a ajuns și în Galați. Ce să spun, au mai fost furtuni și mai mari în oraș, dar nu mi s-a întâmplat să simt praf în casă, i-am spus eu aerului greu respirabil (până să aflu de relatarea la care am făcut referire mai sus). Recunosc, fiind și puțin răcită, poate era accentuată senzația. Dar totuși... Așa că m-a pus pe gânduri că ar fi vorba de poluarea respectivă și-n apartamentul meu.
Mă întreb cum au respirat oamenii de pe-acolo... !!!
Și chiar dacă aș fi avut pretenții de genul că, prin alte părți mai civilizate, într-un astfel de caz, s-ar fi împărțit măști locuitorilor, cu coronavirusul ăsta...

Cine va da explicații pentru această situație?! Că de plătit...



Alte detalii din #Galați sau chestii din categoria Haz de necaz
Foto și video, de Mihai Angheluță, Jr.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: