Header Ads

Header ADS

#romania fabrici și uzine


Felicitări conducerilor (trecute și actuală) a acestei fabrici, care încă rezistă!
Fabrica de ulei din Galați, Prutul. Înfiinţată în anul 1893 sub numele de "Fleming Oil", fabrica amintită s-a concentrat încă de la început asupra procesării seminţelor de floarea-soarelui şi a celor de rapiţă [detalii]



Când treci pe acolo (mai ales în acele momente ...precum cel surprins în video), este o plăcere! (Probabil, nu și pentru cei care locuiesc în zonă...) Miroase a semințe de floarea soarelui prăjite, mmm-mm!!
[Atenție, ar trebui evitată zona de către persoanele pofticioase și femeile însărcinate. Asta, doar dacă nu merg imediat să-și cumpere niște semințe astfel preparate...]
Dar ce spun eu,  mirosul ajunge uneori până sus, pe Domnească. Cred că, și în acest caz, nu mai este vorba despre plăcere. Eu, dacă aș sta în zona respectivă, și să mă trezesc cu mirosul în casă... când, de fapt, mi-aș deschide fereastra să-mi aerisesc încăperea sau să respir, de exemplu, aer frumos de seară de tei...
...sau să ai haine proaspăt spălate, trecute prin vreo câteva ape cu dero, balsam, ce mai ...curcubeu în nări nu va mai fi după ce se usucă.

Avantaje și dezavantaje. Piața afacerilor. Imagini din noiembrie 2019. Alte detalii din Galați [link]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: