Header Ads

Header ADS

Pe pandemie de Covid-19, atenție la Lumină! Poate fi fake 😁


Pe pandemie de Covid-19, am primit Lumina Sfântă! Este un avantaj, pentru că - în vremuri normale - posibil să am, posibil să nu am... Așa, am avut-o sigur.


După ce mi s-a livrat Lumina la ușă de către șeful de scară - care (cel mai probabil) o fi luat-o din fața blocului de la un voluntar, sau preot, după cum scria într-un anunț de pe ușa blocului - am zis s-o dau mai departe. Virtual. Așa că am postat o imagine aici.
...dar apoi, ieșind la geam (după ce am auzit persoane care discutau afară) în ideea că poate se lasă cu vreo chestie publică pe tema sărbătorilor pascale de filmat, am văzut un preot (pe care îl și cunosc) care venise la bloc să împartă Lumina. Trecând și pe la scara mea și spunându-i-se că s-a dat Lumină, a replicat: ”Asta-i adevărata Lumină”  ...💥😅 [Dacă ajunge și la 4 (etajul la care stau), trimit și acea Lumină.]
Să înteleg că prima Lumină era fake? 😁😅

Cristos a Înviat! Aștept 12 noaptea, să văd dacă la mine în cartier se cântă de la balcoane. [ACTUALIZARE. Nici după o jumătate de oră (de rezistat pe balcon - că, de, am ieșit cam flu-flu și mi-e să nu fac vreo ”flu”, deoarece cu covidu' ăsta nici de-o răceală nu mai ai voie să pui), nu am înregistrat vreun alt sunet decât cel de la biserică.]


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: