Header Ads

Header ADS

Frică de covid în plus

Am cumpărat niște fructe dintr-un market și când am vrut să mă înfrupt din ele am ales o piersică. Am mai tras o frică de covid, pe lângă cea de zi cu zi! Bine că m-a ținut doar vreo mili-9,99-super-ofertă-de-secundă. Pentru că miros aveam. Iar gustul mi l-am confirmat imediat cu un alt aliment.

Nu este prima oară când constat că fructe sau legume cumpărate, indiferent de piaţa de comercializare, sunt fără gust!

Așa ceva?!! Cine răspunde că ajung pe piață astfel de alimente? Și nu de ieri, de azi...

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: