Header Ads

Header ADS

S-a schimbat sensul unic pe o străduță din Galați

ACTUALIZARE 18 ianuarie 2021. VEZI la finalul textului de mai jos.

*

6 noiembrie 2020. Poliția (Rutieră), vezi să nu se lase cu sânge! Sau încă un motiv pentru care un șofer trebuie să aibă o șurubelniță în mașină

Foto prelucrată pe lunapic.com

În cartierul gălățean Micro 19, există o alee cu sens unic. Dinspre strada Costache Conachi spre Biserica Sfânta Ana. Dar regula este încălcată de unii șoferi. Așa că, inevitabil, apar situații precum cea relatată în această postare, care a avut loc zilele trecute. Cu alte cuvinte, se întâlnesc două mașini ...bot în bot. Iar una ar trebui să cedeze. Dar nu nervos, de preferat.

În cazul de față, văzând că șoferița are intenții de a face educație rutieră cu celălalt participant la trafic, adică se îndrepta spre portiera şoferului poziționat greșit pe sens, m-am pus pe filmat. Cine știe cu cine urma să aibă de-a face...

Eu, dacă aș fi fost în locul conducătoarei auto, nici nu m-aș fi dat jos din autoturism, la câte cazuri de agresiune în trafic au tot avut loc. De ce să risc? Și nu mă dădeam din drum, sunam și la 112 dacă era nevoie, nu alegeam să-i merg la geam pentru a-i pune întrebarea: Nu cumva ați venit pe sens interzis? De la șofer, eu auzind apoi doar un ”nu”, că ce-a adăugat n-a mai ajuns la urechile mele.

Apoi, mai aud niște cuvinte: ”Să știți că vă iau numărul.” ”Luați-l! Să vă dau o șurubelniță, să îl dați jos?”

După finalul fericit, deoarece nu s-a lăsat cu vreun incident, m-am gândit că un posibil răspuns al șoferului cuprindea, după negare, precizarea privind inexistența vreunui indicator auto cu sens interzis. Deci, am mers să verific. Ce-i drept, a doua zi. Constatând astfel că nu a fost încălcată nicio regulă. Asta dacă nu a revenit noaptea și l-a scos chiar el 😅

VEZI alte chestii din aceeași categorie, Haz de necaz

Așa că, șoferi, păstrați-vă calmul dacă ajungeți pe aleea cu pricina! Până va fi pus un nou indicator. Poate chiar în același loc.

ACTUALIZARE 20 decembrie 2020. Deocamdată, nu a reapărut indicatorul. Poate de la anu' 😎

ACTUALIZARE 18 ianuarie 2021. Sensul unic de pe străduța dintre strada Costache Conachi și Biserica Sfânta Ana a fost schimbat.

Astfel, sensul unic este acum dinspre biserica amintită spre strada Costache Conachi.


Frumos, cu 4 indicatoare auto (*) s-a repus ordinea-n traficul rutier pe această porțiune.

(*) Amplasarea indicatoarelor rutiere poate a fost făcută de ceva timp, dar eu acum am aflat 😁 și-am și dat, poate mai sunt ca mine

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: