Header Ads

Header ADS

Program vizite Spitalul de Urgență Galați


Bine, mie mi-ar fi plăcut să găsesc programul de vizitare a pacienților și online, pe siteul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Galați.

Să fie frumos, în Meniu, un buton PROGRAM, de exemplu. Sau, la rubrica Contact, adăugat. Care să fie, bineînțeles, actualizat când este modificat. Deoarece am înțeles că secțiile își pot stabili un program propriu.

Dacă, totuși, este postat pe undeva pe siteul amintit programul de vizitare de către aparţinători a pacienţilor internaţi la Spitalul Judeţean Galaţi (că eu nu am găsit nici pe la categoria secțiilor vreunul, doar numere de telefon), aș vrea să mi se dea și mie 😁 la secțiunea Comentarii (eventual link). Cu mulțumiri anticipate.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: