Header Ads

Header ADS

UPDATE FOTO -> Un altfel de graffiti, în Galați


De ceva timp, se pot vedea prin Galați desene de tipul celor din imagini. Cel puțin trei astfel de graffiti am observat în oraș. În acest caz, devin subiectivă și spun că îmi plac. Deși nu pot să fiu de acord cu acest tip de exprimare (despre care am mai scris - CLICK AICI), atâta timp cât nu sunt oficial acceptate, precum cel făcut de graficianul bucureștean pe clădirea de pe strada Bălcescu (VEZI AICI DETALII).
Însă ce mi-a atras atenția, faptul că cel care se îndeletnicește să le facă transmite (intenționat sau nu), prin aceste desene, mesaje. Subliniază esențe ale vieții (cotidiene) printr-o linie simplă care conturează ființa umană. Poate mă înșel... sau poate le vezi și tu 😁


A treia poză o voi încărca după ce o fac 😁 Și dacă ai văzut și tu alte desene, poate îmi dai repere, să ajung la ele. Sau poate îmi dai poze 😁
#imagini
(Postare 18 septembrie 2017)

UPDATE, 22 septembrie 2017 | Pe Facebook, am primit un set de poze. Mulțumesc frumos persoanei care mi le-a dat, nu le-aș fi văzut pe toate:


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: