Header Ads

Header ADS

Ce vezi în această frunză? Și un răspuns pe care nu am putut să-l trec cu vederea



Atâta profunzime într-o frunză... prin arta naturii. Eu văd un ”desen” schematic a unui copac. Rămâne să filozofăm.


Detaliu din Galați, 20 iulie 2018. VEZI alte postări din categoria Găsește în imagine

Pentru a face diferența. Ca orice artist care, uneori, încearcă de mai multe ori până să-i iasă o operă de artă 😁


Am primit un răspun pe Facebook pe care nu am putut să-l trec cu vederea. ”Văd viața luptându-se cu moartea, văd două culori care sunt una lângă cealaltă fără să se amestece, se văd două etape ale vieții, începutul și sfârșitul unui ciclu care se va repeta la nesfârșit. Se vede acolo "copacul schematic" adică macro în micro, rădăcinile vieții pictate pe cea mai firavă expresie a ei. Se vede culoarea mată înconjurând culoarea vie și în ultimă sforțare a ei dând naștere la spectacolul unei renașteri, dar nu a uneia imediate, ci cu rezonanțe în primăvara care va veni... ” Daniel
(Asta nu înseamnă că nu apreciez și celelalte răspunsuri, fapt pentru care le mulțumesc de asemenea celor care au acordat din timpul lor o clipă pentru a-mi răspunde.)

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: