Header Ads

Header ADS

Ce înseamnă o schimbare radicală de look


Dacă nu poți mări o imagine on-line pe mobil pentru a studia poza în detaliu, AFLĂ cum procedezi [detalii]. Pe un laptop sau PC, IATĂ cum trebuie să faci pentru a deschide o imagine dintr-o postare sau galerie foto la dimensiunea reală [...]


O schimbare radicală de look este atunci când nu te mai recunoști în oglindă. Și mama, tata sau alt membru al familiei este pe punctul de a chema poliția, atunci când se trezește cu tine în casă. Iar când te apropii de grupul de prieteni, acesta se deplasează câțiva metri mai încolo 😁

Mai jos - pentru fanii și fănelele mele, dar nu numai - câteva detalii-foto cu schimbarea mea de look.

Și am mers doar să mă tund... (speriată fiind de cât păr îmi cade)
...lăsându-se cu tratamente și vopsit 😆 la Coafor Giulys (din Micro 19, strada Costache Conachi, la intersecția cu strada Laminoriștilor)




   Monica Zanet, Detalii Depixelate

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: