Header Ads

Header ADS

Uite de ce îmi place atunci când sunt blocată pe Facebook


Uite de ce îmi place atunci când sunt blocată pe Facebook. Mai exact, când îmi este blocată acțiunea de a distribui în grupuri. După cum îți poți da seama și din mesajul prin care mă pune în temă rețeaua de socializare amintită că mi-a fost ”restricționat accesul la înscrierea și postarea în grupuri” pe care nu le administrez, Facebook nu-ți restricționează și... ieșirea din grupuri de acest fel 😁 Asta îmi place, că ți se dă această posibilitate.

Așa că, fiind pentru a doua oară blocată, de când mă știu pe Fb, am decis și acum să protestez. Și asta pentru că am pretenții de la o așa companie să aibă un alt mod de a recurge la astfel de acțiuni extreme. Cu alte cuvinte...

...ținând cont de următoarele detalii

1. dacă un membru al rețelei face prea multe share-uri, ar trebui să i se atragă atenția că, de exemplu, mai are 1 share și este considerat spam,
2. dacă un membru Fb blochează un alt membru, ar trebui făcută o minimă cercetare în privința membrilor respectivi. Poate cineva din răutate, interese blochează pe altcineva. [Dacă îi dau block lui Mark Zuckerberg, oare Facebook-ul pune botul?]
3. în plus, nu ți se spune motivul blocării și nici nu ți se răspunde dacă ceri explicații cu privire la acțiunea de blocare,

...protestul meu a constat (și de această dată) în părăsirea unor grupuri, în special cele ”de pe local” (de Galați e vorba, pentru cine nu știe).

Dacă îmi duci lipsa pe Facebook, încă mă mai găsești pe contul personal sau pagina blogului, Detalii Depixelate.

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: