Header Ads

Header ADS

S-au ieftinit cireșele!! Cât costă acum, în piața din 19

ACTUALIZARE, 17 mai 2019. Acum, în piața din 19. Prețul cireșelor, și dulci - potrivit etichetei, a ajuns la 18 de lei pe Kg. Pe la începutul lunii (după cum poți vedea mai jos), un Kg era 59,90 de lei.



Au apărut cireșele pe piața gălățeană. 59,90 de lei Kg-ul. Acum, 3 mai 2019, ora 11,35, în Piața din Micro 19. Am văzut cireșe la 59,90 de lei Kg-ul.


Gata! Îmi pun și cireși în balcon. Pe lângă cartofii pe care m-am hotărât să-i cultiv și tot felul de verdețuri. Ce mai! O mică grădină, la ce prețuri sunt la astfel de produse...


Acum, ”scorul” cireșelor la-nceput de primăvară nu mă mai miră, după moda din ultimii ani. Mă miră că încă nu este o autoritate care să stopeze acest fenomen.

59,90 de lei kilogramul de cireșe?!! Dar ce, frate, sunt făcute manual?!

Și, probabil, o fi lăsat prețul mai jos. (Nu am prea umblat prin piață în perioada asta) Nu pot să cred că nu au folosit ocazia de-ale da cu... 100. [Actualizare: Am găsit asta - CLICK AICI]

Dar sunt dulci...

Iată ce glume făcea românul în 2018, valabile și anul acesta, pe seama prețului acestor fructe scoase la vânzare în piețele din România [link]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: