Header Ads

Header ADS

Shopping forțat



Precizez că această postare e despre mine. Ca să știi din prima, că poate nu te interesează. Și de ce să pierzi timpul, când ai putea citi altceva  ...tot de pe acest blog [Detalii Depixelate] 😀

M-am îngrășat

...a observat toată lume. M-am prins și eu (pentru că nu-mi mai vin chiloții!!!, nu mai spun și alte lucruri din garderobă).

Toată viața am fost uscată. Părerea lumii. Eu zic că eram slăbuță 😁 Medicii rămâneau uimiți când mergeam la controlele medicale, probabil spuneau că sunt anormală, deoarece nu mă încadram în șablonul vârstei la kilograme/înălțime, chestii de-ale lor. [ALBUM FOTO - imaginile 3, 9, iar mai jos - prin 2015 (eu fiind din generația '74)]



”Mai dați-i să mănânce, c-o s-o ia vântul” sau ”O s-o văd prin copaci, dacă nu mănâncă”, suportau bieții mei părinți din partea diferitelor cunoștințe întâlnite prin ieșiri cu treabă în oraș (de cele mai multe ori, ca să cumpere una-alta de mâncare... ). Și, bineînțeles, cu mine de mână.

Trebuie să subliniez, tata (pentru că el se ocupa de bucătăreală mai mult) ne dădea (am un frate mai mare) tot felul de mâncăruri (normal) și ce era mai bun. De la ou ”bătut” cu bucățele de slăninuță, caizer sau piept de pui, ori brănzică, la piure de cartofi cu pulpițe sau șnițele sau fasole preparată în modurile clasice, dar eu o preferam pe cea ”bătută” (acum realizez că, de mică, am avut atracție spre smardoială). Și alte bunătăți.

Acum, în 2019, în sfârșit (!!), am trecut pragul critic de 45 de kilograme, ce nu credeam vreodată să-l depășesc. Iar în scurt timp (nici trei luni) - am trecut și de 50!! De-acum, încep să mă îngrijorez 😬

Shopping forțat

Așa că, am vrut - n-am vrut, am mers la cumpărături. În primul rând, chiloții. Deși, ar fi fost și varianta aia... fără.


Acum, să văd dacă, până plec la mare, îmi mai vine costumul de baie 😱, pe care-l am din 2015...


...parcă aș zice că eram uscată acum vreo patru ani, mi se văd aripioarele 😅


...și cred că voi înceta să mai mănânc după 23,00, ca să nu ajung prea repede la... gogoșari.


De acum, pot păși în viață cu greutate 😁 Las mai jos niște poze, pe când eram o căprioară mai ușoară [2011, 2012, 2015].





Voi pune și pozici din 2019. Până atunci - tot eu, în alte ipostaze [...]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: